fredag 12 juni 2009

Nu är prioriteringslistan snart klar

Detta är normalt en egocentrisk ekonomiblogg, men jag måste ändå skriva några ord om svininfluensan.

Prioriteringslistan över hur vaccin skall tilldelas håller i detta nu på att utarbetas och trots erfarenheter från exempelvis spanska sjukan så hamnar självklart män i "sina bästa år" längst ned på listan. Här skulle jag naturligvis kunna skriva ett långt grininlägg om hur orättvist allt är, men jag lämnar det åt någon annan. Jag väljer istället att dela med mig av några länkar som kanske kan inspirera till att att förbereda sig själv istället för att lita på att just du kommer få hjälp av stat och kommun den dagen folk börjar få feber och yrsel.


Upp19femton
Att leva efter 2012
Swedish survivalist
P3 Kultur kommer nästa vecka att ha Apokalypstema - en tillfällighet?

Det verkar faktiskt inte så krångligt att ha kapacitet att isolera sig totalt i någon månad - ett rejält lager med mat, extra ved och man är gott igång med sina förberedelser. Jag ska dessutom sitta isolerad (nåja) i en sommarstuga hela sommaren - det får tas som ett mentalt träningspass...

3 kommentarer:

  1. vakcinera er inte - det är spridning av smitta och genocid av barn och gamla, fertila/gravida som förbereds av NWO/sionist styre, alla Goym(icke judar skall genocideras)
    AKTA-det finns icke vakcin mot influensa - genom false flag vakcin sprids smitta till pandemi - nytt vapen mot folk och skugg "elit"regeringens krig mot befolkningsmass påbörgat (enligt H.Kissingers uttal)

    SvaraRadera
  2. info:
    http://www.nyapolitiken.biz/medicin_o_halsa/baxter-fagelinfluensavirus.html

    detta influenssa framställd i militär laboratorium i samarbete USA-Israel, blandning av spanska sjuka virus+fågel flu virus+ svin flu virus. Vakcin finns ej, under vakcin sendes smitta + cancer seller + m.m. gifter som sänker naturligt kropsmotstånd. Om ni far virus ta inte febelsänkande mediciner (om 40-41 bara då måste man ta febernedsänkande) - feber dödar dessa bakterier, dricka juiser och mycket gul+vit lök, till barn lök genom mixer och blanda med söta juiser

    SvaraRadera
  3. Äh, jag jobbar på ett extremt folktätt och intensivt företag så om skiten kommer dör jag förmodligen först!

    Blir jag en Zombie kommer jag jaga er allihopa!

    SvaraRadera